mandag, oktober 06, 2008

Ny uke

-16 kj nå!!
Ja ja nå var det ennå en ny uke. I helgen jobbet jeg på lørdag og søndag fikk vi ryddet og ordnet i hagen det var veldig deilig å få gjort.
I dag mandag har vært kjempe fin, Jeg Karoline og Tone skulle svømme i drammen men der åpnet de ikke før 12.00 så vi reiste til asker istedenfor så vi fikk svømt ca 1000 m kjempedeilig!
Jeg ble med Karoline med hjem for å spise lunsj og det endte med at vi hentet jentene og spiste middag sammen også, så dagen i dag har vært kjempe fin, kost meg masse.
I morgen skal jeg rydde litt og så skal Ulrikke til fysioterapi i håp om at han kan hjelpe oss med all tissingen hennes, i dag har hun tisset på seg 3 ganger etter barnehagen, begynner å bli litt frustrert, blir spennende å se om det kan hjelpe,

2 kommentarer:

Lene1970 sa...

Bra at du har kost deg - og haaper du har faatt slappet av ordentlig i dag.
Spennende det med Ulrikke hos fysio - masse lykke til der.

Er det ikke noe en saann som stikker med naaler oxo - som hjelper barn med noe, kansklje høre med det oxo - om ikke fysio kan hjelpe ?

Lene1970 sa...

PS ! "kg" skrives med "g" og ikke "j" hehehe

Og du mener vel at du har vært "flink" og ikke "fin" i dag !? hehehe